Rezultatele devin palpabile în momentul în care așteptările sunt realiste.
În total cei patru clienți evidențiați mai sus investesc peste 1,3 milioane RON / an în Google Ads, buget cu care se generează vânzări de cca. 20 milioane RON pentru o cifră de afaceri cumulată de peste 45 milioane RON. La unul dintre clienți vânzările din Google Ads totalizează 80% din vânzări, la altul 25%, la ceilalți doi cca. 50%.
După cum se poate observa, bugetele lor lunare dedicate Google Ads sunt de cca. 2500-3000 de euro, mergând până la 5-6000 de euro în perioadele de Black Friday și de final de an. Un buget de marketing corect dimensionat este una dintre cheile succesului. Nu poți spera la o cifră de afaceri de nu știu câte milioane de lei investind cu țârâita doar câteva sute de euro. Bugetul de marketing (care include și cheltuielile cu publicitatea, nu doar prin Google Ads, dar și pe alte canale utile companiei) trebuie să fie în jur de 10% din cifra de afaceri, +/- câteva procente. Sunt afaceri în care e suficient un buget de 6-7% din cifra de vânzări, sunt afaceri în care e nevoie de 14-15%. Pentru o orientare generală, la o cifră de afaceri de 2,5 milioane RON bugetul de marketing ar trebui să fie în jur de 250.000 RON / an +/- câteva procente. De asemenea, pentru o companie nou-intrată pe piață bugetul de marketing trebuie dimensionat ceva mai agresiv decât în cazul unei companii bine așezate.
Acestea fiind zise, sperăm că rezultatele acestea, palpabile, vă vor da suficientă încredere pentru a face o alegere corectă în ceea ce privește viitoarea dvs. agenție de marketing și Google Ads.